Συμβουλές διατροφής - Αδυνάτισμα

Δίαιτα vs γυμναστικής ΑΠΟ ΤΟΝ ΧAΡΗ ΓΕΩΡΓΑΚΑΚΗ
Κλινικό Διαιτολόγο - Διατροφολόγο
Διευθυντή διατροφικού portal και επιστημονικής ομάδας neadiatrofis.gr
Μια ερώτηση που συχνά τίθεται στα πλαίσια μιας προσπάθειας για να χάσει κανείς βάρος είναι το αν βοηθάει περισσότερο η δίαιτα ή η γυμναστική. Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι ξεκάθαρη και, ασχέτως με το πόσο το κάθε ένα βοηθάει, και τα δυο είναι αναγκαία και συνδέονται άρρηκτα.

Για να δούμε όμως τα πράγματα πιο λεπτομερειακά, αρκεί να σκεφτούμε ότι για να επιτευχθεί η απώλεια βάρους θα πρέπει ένας άνθρωπος να τρώει λιγότερα από εκείνα που ο οργανισμός του χρειάζεται. Κατά αυτόν τον τρόπο, το σώμα του για να καλύψει τις ανάγκες του θα κινητοποιήσει τα αποθέματα ενέργειάς του, δηλαδή το λίπος που έχει αποθηκευμένο. Η διατροφή, στα πλαίσια ενός υποθερμιδικού διαιτολογίου, θα μειώσει αυτά που προσλαμβάνουμε. Η άσκηση θα αυξήσει αυτά που χρειαζόμαστε αλλά και θα βοηθήσει να κινητοποιηθεί περισσότερο το σωματικό μας λίπος και όχι η μυϊκή μας μάζα. Αποτέλεσμα θα είναι το να χάσουμε κιλά και περισσότερο λίπος.

Αν λοιπόν σκέφτεστε να χάσετε βάρος, μην αναζητάτε μαγικές δίαιτες και λύσεις της μιας εβδομάδας ή του ενός μήνα. Η συνταγή είναι πολύ συγκεκριμένη. Συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής με βάση της εξατομικευμένος ανάγκες κάθε οργανισμού σε συνδυασμό με συστηματική φυσική δραστηριότητα.
 
 
Ανακαλύψτε αν η διατροφή μπορεί να αλλάξει το μεταβολισμό σας ΑΠΟ ΤΟΝ ΧAΡΗ ΓΕΩΡΓΑΚΑΚΗ
Κλινικό Διαιτολόγο - Διατροφολόγο
Διευθυντή διατροφικού portal και επιστημονικής ομάδας neadiatrofis.gr
Πολλοί είναι εκείνοι που ρωτάνε αν υπάρχει κάποια διατροφή που να μπορεί να επηρεάσει το μεταβολισμό ή τις καύσεις μας. Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι αρκετά σύνθετη, αν αναλογιστεί κανείς ότι ο μεταβολισμός μας είναι ένα πολυπαραγοντικό σύστημα, το οποίο επηρεάζεται από πολλά πράγματα. Όσον αφορά συγκεκριμένα τη διατροφή μας, αυτό που θα πούμε είναι ότι δεν υπάρχουν δίαιτες ή μαγικά τρόφιμα που να μπορούν να αλλάξουν το μεταβολισμό μας σε τέτοιο βαθμό, ώστε να χάσουμε ή να πάρουμε βάρος. Ωστόσο, αλλαγές στις γενικότερες συνήθειες μας, όπως μεγάλη αύξηση ή μείωση της ποσότητας του φαγητού που καταναλώνουμε, αύξηση ή μείωση της σωματικής μας δραστηριότητας, μπορούν να τον επηρεάσουν. Και επειδή συνήθως το ζητούμενο, ιδιαιτέρως για άτομα που θέλουν να χάσουν ή να μην παίρνουν βάρος, είναι να κρατήσουμε το μεταβολισμό μας ψηλά, ας δούμε μερικούς εύκολους τρόπους και λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν :
  • Μην κάνετε πολύ αυστηρές δίαιτες και μην μειώνετε απότομα την ποσότητα του φαγητού και τις θερμίδες που καθημερινά προσλαμβάνετε.
  • Έχετε πολλά γεύματα μέσα στην ημέρα, ιδανικά ένα γεύμα ή σνακ ανά τρεις με τέσσερις ώρες , αυξάνοντας κατά αυτόν τον τρόπο τη λεγόμενη μεταγευματική θερμογένεση.
  • Χρησιμοποιείτε περισσότερα μπαχαρικά, ιδιαιτέρως καυτερά όπως το κόκκινο πιπέρι στο φαγητό σας.
  • Ενισχύστε ελαφρώς την ποσότητα της πρωτεΐνης στη διατροφή σας, με έμφαση σε πηγές όπως το κοτόπουλο, η γαλοπούλα, το ψάρι και το αυγό .
  • Φροντίστε να ασκείστε καθημερινά, με συνδυασμό αερόβιας άσκησης και ήπιας άσκησης με βάρη, ενώ αποφύγετε τη χρήση τεχνητών λιποδιαλυτών στα γυμναστήρια, καθώς μετά από διακοπή τους ο μεταβολισμός σας θα πέσει δραματικά.
 
 
Δίαιτα : Η σωστή αρχή είναι το ήμισυ του παντός ΑΠΟ ΤΟΝ ΧAΡΗ ΓΕΩΡΓΑΚΑΚΗ
Κλινικό Διαιτολόγο - Διατροφολόγο
Διευθυντή διατροφικού portal και επιστημονικής ομάδας neadiatrofis.gr
Η προσπάθεια για απώλεια βάρους, η γνωστή σε όλους μας δίαιτα, δεν έχει πάντα τα αποτελέσματα που θα θέλαμε. Στο γεγονός αυτό συντείνουν πολλοί παράγοντες. Ένας πολύ σημαντικός είναι και το σωστό ξεκίνημα. Αυτά δηλαδή που θα πρέπει να γνωρίζει κανείς εξαρχής, στη νέα του προσπάθεια. Ας δούμε τα πιο σημαντικά :

Θέτουμε πάντα ρεαλιστικούς στόχους
Σίγουρα η λαχτάρα για να απαλλαχτούμε από το υπερβάλλον φορτίο μας γεμίζει προσδοκίες. Ωστόσο αυτές θα πρέπει να είναι ρεαλιστικές και να μην υπερβαίνουν το εφικτό και φυσικά και το ισορροπημένο. Μια απώλεια 3-4 κιλά το μήνα είναι η καλύτερη και η πιο ασφαλής. Βάλτε λοιπόν τον πήχη στο σωστό ύψος. Είναι καλύτερο να θέτουμε εφικτούς στόχους και να τους πετυχαίνουμε ή να τους ξεπερνάμε, από το να θέτουμε μη ρεαλιστικούς και να απογοητευόμαστε όταν δεν τους επιτυγχάνουμε.

Ξεκολλήστε από τη ζυγαριά
Δεν είναι η ζυγαριά που αποτελεί τον βασικό κριτή της προσπάθειας σας αλλά το ίδιο σας το σώμα και τα ρούχα σας. Η ζυγαριά μπορεί να ζυγίζει και πολλά υγρά λόγω άγχους, στρες, ορμονών κ.α., που δεν είναι αντιπροσωπευτικά. Για το λόγο αυτό, μην ανεβαίνετε συνέχεια στη ζυγαριά. Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να αγχωθείτε και πολλές φορές να απογοητευθείτε.

Ακολουθείστε τη δική σας δίαιτα
Μπορεί η δίαιτα της φίλης ή του φίλου σας να είναι μια εύκολη και πολλές φορές ανέξοδη επιλογή, όμως ο κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Η σωστή δίαιτα πρέπει να σχεδιάζεται και να προσαρμόζεται στα μέτρα του καθενός. Το διαιτολόγιο είναι σημαντικό να είναι προσαρμοσμένο στις συνήθειες μας, τον τρόπο ζωής μας, τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες μας, σε συνδυασμό με τις αντιδράσεις του οργανισμού μας.

Μην ξεχνάτε τη γυμναστική
Σίγουρα η διατροφή αποτελεί ένα πρώτο βήμα, ωστόσο και η άσκηση είναι σημαντική. Θα σας βοηθήσει να χάσετε περισσότερο λίπος και να διατηρήσετε ένα σταθερό ρυθμό απώλειας, χωρίς να «κολλήσετε».
 
 
Σελίδα : 1 2 3 4